16. helmikuuta 2017

ODOTETTU PAKETTI ON SAAPUNUT!


 Voi te ette tiedäkkään miten olen tätä pakettia odottanut!! 
Nyt se on saapunut ja olen HYVIN innoissani! 
 Sisältö on nimittäin tämä <3







Nikon* D5600 on valmiina testattavaksi ja teen sen enemmän kuin mielelläni :)
Nikon on minulle tuttu kamera ennen äitiyslomalle jäämistä, kun duunikamera oli samainen Nikon. Tämä on kuitenkin minulle tutusta mallista uudempi versio ja näin ollen odotukset ovatkin korkealla. Sen voin jo tässä vaiheessa kertoa, että tämä kamera on todella kevyt :) 

Minulta onkin kyselty millaisella kameralla kuvailen ja il omielinkerron teille tämän uutukaisen käyttökokemukset myöhemmin ;) 


Huomenna meille saapuukin pieni hiihtolomalainen <3 
Ihanaa iltaa!

 *yhteistyössä Nikon

- Marjut -

2 kommenttia:

L kirjoitti...

Saitko tuon kameran ihan omaksi? Kivoja kuvia!

Marjut kirjoitti...

Kiitos, olen niin innoissani uudesta kamerasta :) Bloggaajat voivat saada alennusta tietyistä tuotteista tai saada kokeiluun tai ilmaiseksi joitain tuotteita.
Ihanaa kevättä!